Sonunda Saçlarımı kestirdim

04 Temmuz 2007
Nerdeyse bir seneye yakın olmuştu ama artık sıkılmaya başlamıştım  ve sonunda kestirdim saçlarımı, aylardır yemeyip yedirdiğim içmeyip içirdiğim besleyip büyüttüğüm her türlü engele karşı soğuk kar kış demeden yıkayıp baktığım saçlarımı sonunda kestirdim, biraz hüzün biraz neşe içinde gitti saçlarım :büü

Saç kesim olayıda bir muammaya döndü aslında önce gittim kırıklarını falan aldırdım sakal traşı falan oldum eve geldim 15 dakika sonra tekrar tamamen kestirmek için geri çıktım. Tabi saçları kestirdikten sonra bir pişmanlık oldu içimde ama keşkeklerle yaşanmıyor. Bir garip hissettim kendimi kısa saçlarla sanki ben ben değildim  :D Velhasıl kelam saçlar gitti, çıktım eve geldim bizimkiler baya bi dalga geçtiler :D
Yahu böyle çok garip oldum  şimdi gidip kaynak mı yaptırsam diye düşünüyorum  :D Gitti güzelim  saçlarım.

Mecbur artık bundan sonra böyle devam edecez kısa saçıma kısa zamanda alışırım umarım, alıştıktan sonrada bir daha saçımı uzatmıcam sonra kestirmesi zor oluyor en azından insana kestirmek koyuyor.

Kendimi çıplak gibi hissediyom böyle
Beğen12 Yorum Yap 3 Paylaş

Yorumlar



Mesajı Gönder
Bir dost
14 Temmuz 2006
Boşver be dostum bölesi daha ii. Kısa zamanda alışırsın hiç kafanı yorma. Kökü sende değil mi nede olsa. Güzel bi yazı ellerine sağlık.
:D
VoLKaN
14 Temmuz 2006
valla abi haklısın ya çok koyuyo şaç uzayınca gidip kestirmesi evdekileri bırak berber bile dalga geçiyo şaç kesildikten sonra:)
ersin
14 Temmuz 2006
4 senelik uzun saç mazim var yarın kesitirecem mecburiyetten. asker olcam hayırlısı ile.. askerlik saçlaımı kestirmekten zor olmicak eminim :D eski halimi unuttum desem yalan olmaz :D nasıl olcak bilmiorm ama hayat devam edecek bunu biliorum ama ii ama kötü... sünnet olurken kestirince ağlamamıştım, yaş 23 oldu saçlarımı kestirirken ağlicam heralde :((
  • Blog
  • Çalışmalar
  • Resimler
  • İletişim

Kategoriler

  • Kişisel
  • Güncel
  • Mizah
  • İnternet
  • Programlama
  • Kişisel Bakım

Beğenilenler

  • Akşamın Kısmeti
  • Gökten dolu değil bildiğin buz yağdı
  • Kendime Söylediğim Bazı Yalanlar
  • Bu gün benim Günüm
  • Hastayım yine :/

Instagram

Twitter

  • RT @yeninesiltv: Ön patileri olmayan kedisi için yaptığı mama kabını tanıtırken duygulanan güzel yürekli insan.. https://t.co/Qo4f4DwvBh
  • Tam da tahmin ettiğim gibi oldu, hemde hiç uzatılmadan 😏 Belliydi zaten kabul görmeyeceği. İletişim başlanlığı açık… https://t.co/wlhJOkM5JB
  • Eskilerin bir lafı var "dostlar alışverişte görsün" diye, göstermelik bir istifa gibi geldi, hadi hayırlısı
  • @Medyanin50Tonu @nihatsirdar Bu çok iyydi ya 😂🤣
  • Enfekte olma konusunda üzerine tez yazılacak bir milletiz 🤕 #SOKAĞACIKMAYASAĞI
  • RT @nihatsirdar: 2 saat önceden sokağa çıkma yasağı ilan edip detay açıklamamak dahice gerçekten.
  • @Medariiftihar Birşeyi eleştirebilmek için daha iyisini yapıyor olmanız lazım, ayrıca eleştirlerin yıkıcı değil yap… https://t.co/AqOsQucfgG
  • RT @Mrt_Ongun: İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’na yönelik yapılan kumpası ve trol organizasyonunu verilerle deşifre ettik. Buna rağmen hala inan…
  • @AFADBaskanlik Kolaymış 😁 https://t.co/gRkIdp1h1c
  • @aysekesir Siz vekil misiniz şimdi, yazık bu ülkenin haline cidden yazık

Benzer Yazılar

Bu gün benim Günüm

Kendime Söylediğim Bazı Yalanlar

Sayfalar

Kategoriler

Son Karalamalar

Tüm hakları saklıdır (biz de bulamadık :/) © 2017 Asmbly Idea