Akşamın Kısmeti

19 Ağustos 2017
Uzun zamandır aklımda balık vardı ama bir türlü fırsat bulup gidemiyordum. Dün eve biraz erken geçtim ve yolda babamı aradım hadi hazırlan balığa gidiyoruz diye. Ben eve gidene kadar takımları hazırlamış zaten. Hızlıca üzerimi değiştirdim ve malzemeleri attık arabaya çıktık yola.. Eskiden balık tuttuğumuz yer boştu, sanki bizi bekliyordu, hemen takımları açtık, Devamı...
Beğen36 Yorum Yap 1 Paylaş

Sonunda Saçlarımı kestirdim

04 Temmuz 2007
Nerdeyse bir seneye yakın olmuştu ama artık sıkılmaya başlamıştım  ve sonunda kestirdim saçlarımı, aylardır yemeyip yedirdiğim içmeyip içirdiğim besleyip büyüttüğüm her türlü engele karşı soğuk kar kış demeden yıkayıp baktığım saçlarımı sonunda kestirdim, biraz hüzün biraz neşe içinde gitti saçlarım :büü Saç kesim olayıda bir muammaya döndü aslında önce gittim kırıklarını falan aldırdım Devamı...
Beğen6 Yorum Yap 3 Paylaş

Kendime Söylediğim Bağzı Yalanlar

19 Nisan 2007
Kendime söylediğim bazı yalanları yazmak istedim, belki bu sayede bende farkına varırım, gerçi pek sanmıyorum ya neyse. Acaba hangisinden başlasam diye duraksadım aslında o kadar çok var ki ama nedense blog'a yazmak istediğimde hiç birisi aklıma gelmiyor, neyse başlayayım ilk aklıma gelenle. Ben sigarayı bırakırım aslında ama istemiyorum. Külliyen yalan 8-10 senedir bırakamadıysam Devamı...
Beğen19 Yorum Yap 1 Paylaş

Hastayım yine :/

13 Mart 2008
Bıktım yahu hasta olmaktan en olmadık zamanlarda hep hasta oluyorum :S geçen gün bir eşeklik ettik ıslak saçla dışarı çıktık böyle olunca haliyle yine hasta oldum burnum yine şırıl şırıl akaya başladı. Evdeki kağıt mendil ve ıslak mendil stokları tükendi, yine mendil sponsoru arayışları içerisine girdik.:D Burnumu sürekli silmekten kıp kırmızı Devamı...
Beğen11 Yorum Yap Paylaş

Uzun zaman oldu yazmayalı

31 Ocak 2007
Uzun bir süredir yazmıyordum gerçi  pek sık yazdıgım da söylenemez bu gun içimdem geldi birşeyler karalıyayım dedim. Son bir kaç haftadır bir tür bunalım içinde gibiyim aslında neye başlasam hep yarım kalıyor gerçi bitirdigim bi kaç proje var (bkz :WebDizin ) (bkz : Mp3 Listem ) bi kaç projem daha var ama Devamı...
Beğen4 Yorum Yap Paylaş
Daha fazla
  • Blog
  • Çalışmalar
  • Resimler
  • İletişim

Kategoriler

  • Kişisel
  • Güncel
  • Mizah
  • İnternet
  • Programlama
  • Kişisel Bakım

Beğenilenler

  • Akşamın Kısmeti
  • Gökten dolu değil bildiğin buz yağdı
  • Bu gün benim Günüm
  • Kendime Söylediğim Bağzı Yalanlar
  • Hastayım yine :/

Instagram

Twitter

  • https://t.co/tMdB77ekbu
  • Zat-ı muhteremin söylediklerine katılacağım hiç aklıma gelmezdi 😂😂😂 https://t.co/LF4kc3EOh6
  • https://t.co/vqmbCNbR5H
  • #secimsonucutahminim Bu seçim ikinci tura kalır
  • https://t.co/CpiVQczWGz
  • Bu izinsiz mesaj atanları bimere mi şikayet ediyorduk 🤔
  • Şaka gibi ülkeyiz yeminle 🤔 https://t.co/TXC3KYCP1J
  • Yok artık noyan geri döndü 😂😂 #ErtuğrulBeyOğluOsman
  • Ares gitti ahmet geldi 🤣😂. #dirilisertugrul #dirilis
  • Ulan Ares de müslüman oldu 😂😂 #dirilisertugrul

Benzer Yazılar

Bu gün benim Günüm

Sevgiliye Gönderilmeyen Son Mektup

Sayfalar

Kategoriler

Son Karalamalar

Tüm hakları saklıdır (biz de bulamadık :/) © 2017 Asmbly Idea